tirsdag 20. mai 2014

Kjole inspirert av Amsterdam

Lagde da en kjole inspirert av Amsterdam, hadde egentlig ingen helt plan for hva slag inspirasjon men ble da noe.

Som man kan se er overdelen en stor dekor av blomster, som man sterkt kan si er en stor inspirasjon fra Amsterdam. Da vi var der blomstret det mye og var mange områder der det var fult av blomster i mange farger.

Og en glidelås helt foran for å være litt ¨snuskete¨. Siden Amsterdam består av mye ¨snuskete¨ hobbyer.





Egentlig skulle overskjørtet være litt mer gjennomsiktig og være like langt om underskjørtet. Men fant ikke et helt gjennomsiktig stoff til. Dermed bestemte jeg meg for å bruke det jeg fant og heller ha den litt kortere for å vise lagene. 
Jeg bestemte meg for svart og beige for å få en kontrast, fordi jeg synes at det var en del kontraster i Amsterdam. Både mellom farger og former.

Og siden overdelen er litt mørk med litt lyse kontraster var det greit å ha det på underdelen også! 

Dette stoffet på underdelen passer også perfekt for volangskjørt som jeg har på kjolen, det faller fint og beveger seg ¨elegant¨.


Under ser du helheten av kjolen min!



                                                                                      
     Jeg er fornøyd med kjolen! Men føler det mangler noe men der kan man bare tilføye et belte!!!     



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar