tirsdag 21. oktober 2014

Skjørt og bomberjakke

Hei! :)

Vi har i noen uker holdt på med å lage bomberjakke og skjørt på skolen. Dette var de første ordentlige syoppgavene vi hadde i år, så derfor var det mye nytt å lære. Nå føler jeg i alle fall at jeg kunne klart å sy et skjørt og en jakke uten hjelp, så det er veldig lærerikt :) 

Nedenfor ser du ferdigresultatet av skjørtet mitt. 

Jeg valgte å lage et sirkelskjørt med et morsomt mønster. Skjørtet består av to deler som er sydd sammen, en glidelås, to knapper, linning og en kant nederst på skjørtet for å gjøre det finere.

Jeg gleder meg allerede til å bruke skjørtet i hverdagen :)
















Nedenfor ser du ferdigresultatet av bomberjakken min. 

Som du ser, har jeg brukt det samme stoffet som på skjørtet på armene og lommene. Her har jeg satt på glidelås, lommer og ribber.


















Her har du et bilde av begge plaggene sammen.
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar