mandag 23. april 2012

Redesign av et møbel.



I denne oppgaven så skulle jeg redesigne et møbel.
Jeg tok en nattbord.
Dette bilde til høyre -->
slik så nattbordet ut før.
Jeg likte ikke lilla fargen, jeg liker egentlig godt men denne virkelig stygg og malingen var ganske "gammel" og grå aktig.


Jeg fjernet de kantene som stakk opp fra sidene, men jeg glemte å ta bilde før jeg gjorde med den, jeg ville bare starte så fort som mulig, fordi dette er noe jeg liker å starte på.
Også fjernet jeg håndtakene som var på skuffene og lagde knotter selv ( som du ser på de andre bildene).


Dette er motivet som jeg malet på toppen av nattbordet. Jeg brukte akryl maling.
Jeg ville ha et midtstilt motiv på toppen som var stort og samtidig fint.








Her ser du slutt resultatet på nattbordert. Motivet er selvlaget og på sidene kaller jeg de " vandrende rose stilker."  Jeg tok svart i bakgrunnen av rosene for å få fram fargene.

Jeg ble ganske fornøyd med resultatet, hadde faktisk ikke trudd at jeg skulle klare det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar